REKLAMACJE I ZWROTY

Zakupy w sklepie internetowym www.storika.pl / com.pl gwarantują Państwu możliwość zwrotu lub wymiany produktów w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Zwroty

Jeśli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać jego zwrotu bez podania przyczyny, choć będziemy wdzięczni za taką informację.

Aby dokonać zwrotu:

  • pobierz formularz zwrotu i wypełnij go
  • spakuj towar a wraz z nim wypełniony formularz i dowód zakupu
  • paczkę wyślij na adres naszej firmy:

STORIKA Irena Kadłubowska
ul. Radzymińska 4b/1
05-230 Kobyłka

Zwracany towar powinien być kompletny, z metkami, bez śladów użytkowania.

Zwrot należności za zwracany produkt, wraz z opłatą za przesyłkę, nastąpi na wskazany przez klienta w formularzu zwrotu numer konta, najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas zwracanego produktu. Koszt zwrotu produktu ponosi kupujący.

Wymiana

Być może wybrałaś/eś niewłaściwy rozmiar lub kolor ? Nic straconego- bez problemu wymienimy zakupiony produkt na inny.

Chcąc dokonać wymiany produktu postępuj wg poniższych kroków:

  • skontaktuj się z nami, aby potwierdzić dostępność nowego produktu (tel, email)
  • pobierz formularz wymiany i wypełnij go
  • spakuj towar a wraz z nim wypełniony formularz i dowód zakupu
  • paczkę wyślij na adres naszej firmy:

STORIKA Irena Kadłubowska
ul. Radzymińska 4b/1
05-230 Kobyłka

Wymieniany towar powinien być kompletny, z metkami, bez śladów użytkowania.

Koszt przesłania wymienianego produktu do sklepu ponosi kupujący.

Ewentualne nadpłaty zostaną przesłane na wskazany przez klienta w formularzu wymiany numer konta, najpóźniej w ciągu 7 dni od dnia otrzymania przez nas wymienianego produktu.

Reklamacje

Produkty zakupione w sklepie www.storika.pl / com.pl objęte są gwarancją producenta. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były wolne od wad. Jeśli jednak zakupiony produkt posiada jakąkolwiek wadę materiałową lub wykonawczą masz prawo do złożenia reklamacji. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z obowiązującymi normami prawa. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad lub usuniemy wadę.

O wyniku rozpatrzeniu reklamacji zostaniesz poinformowany drogą mailową lub telefoniczną. Poniżej kroki postępowania w przypadku składania reklamacji:

  • pobierz formularz reklamacji i wypełnij go
  • spakuj towar a wraz z nim wypełniony formularz i dowód zakupu
  • paczkę wyślij na adres naszej firmy:

STORIKA Irena Kadłubowska
ul. Radzymińska 4b/1
05-230 Kobyłka

O wyniku rozpatrzeniu reklamacji zostaniesz poinformowany drogą mailową lub telefoniczną.

Formularze do pobrania:
Formularz zwrotu
Formularz wymiany
Formularz reklamacji