FAQ

Co zrobić, aby jak najszybciej otrzymać zamówione produkty?

Jeśli zależy Ci na szybkiej przesyłce dostarczonej wprost do Twoich rąk wybierz dostawę kurierską z opcją płatności on-line.

Ile zapłacę za przesyłkę na terenie Polski? Czy jest możliwa wysyłka produktów za granicę ?

Na terenie Polski: Kurier - 15 zł, Inpost Paczkomaty lub Poczta Polska– 12 zł. Możliwa jest wysyłka zamówionych produktów za granicę. W takich przypadkach prosimy o wcześniejszy kontakt. Orientacyjny koszt wysyłki to 60-80 zł.

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Produkty dostępne wysyłamy w dni robocze. Realizacja zamówienia trwa do 3 dni roboczych. Zwykle przesyłka kurierska odbywa się w ciągu 24-48h, InPost –paczkomat 24-36 h, Poczta Polska - około 3-5 dni roboczych.

Co oznacza informacja "Produkt niedostępny"?

Taka informacja oznacza, że produkt został sprzedany i oczekujemy na uzupełnienie zapasów. Czas oczekiwania na dany produkt może wynieść od kilku dni do nawet dwóch miesięcy (w przypadku braku tkaniny i oczekiwania na dostawę). W sprawie dostępności produktu zalecamy kontakt emailowy: storika@storika.pl. Po sprawdzeniu będziemy mogli udzielić dokładniejszych informacji.

Jakie są formy płatności?

Oferujemy następujące metody płatności za zamówione produkty:
  • płatność online za pośrednictwem systemu Przelewy24- błyskawiczny przelew lub możliwość płatności kartą płatniczą. W przypadku odrzucenia transakcji prosimy o bezpośredni kontakt z operatorem płatności Przelewy24 korzystając z maila: serwis@przelewy24.pl lub pod numerem tel. +48 (61) 642 93 44;
  • zwykły przelew (przedpłata): należność za zamówienie zostanie przekazana na rachunek bankowy sklepu podany w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia;
  • pobranie - zapłata gotówką przy odbiorze (za pośrednictwem firmy kurierskiej);
  • płatność gotówką przy odbiorze osobistym.
Czy jest możliwość płatności „za pobraniem”?

Tak, do takiej formy płatności doliczamy 8 zł.

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego po uprzednim uzgodnieniu. Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu ustalenia terminu odbioru.

Czy muszę rejestrować się, aby złożyć zamówienie?

Nie ma takiej konieczności. Zamówienie można wysłać do realizacji bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie. Zostanie zrealizowane, ale nie będziesz miał możliwości korzystania z takich udogodnień jak śledzenie statusów zamówienia, przeglądanie historii zakupów, uczestniczenie w akcjach promocyjnych i konkursach.

Czy produkty są bezpieczne dla dzieci?

Wszystkie stosowane przez nas tkaniny, dodatki i wypełnienia posiadają certyfikaty: „Bezpieczny dla dziecka”, Oeko-Tex 100 – 1, gwarantujące bezpieczeństwo dzieciom już od pierwszych dni życia.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Na mocy Ustawy o prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), Klient, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni. Wzór oświadczenia w zakładce „ Zwroty i reklamacje”.